Cafty

Itt megismerheted a többieket, illetve Te is bemutathatod kedvenceidet. Úgy működik mint egy kisebb blog.

Moderátor: Axolotl moderátor

Válasz küldése
Cafty
Fórumozó
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2014.04.21. 11:56
Milyen minőségben vagy a fórumon: Tenyésztő
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Cafty

Hozzászólás Szerző: Cafty »

Sziasztok, nemrég én is gazdája lettem 2 Axinak. Szeretném megmutatni őket, illetve megkérni titeket, hogy ha netán valami szokatlant véltek látni rajtuk akkor azt jelezzétek (sajnos még nagyon kezdő vagyok :c ). Szerintem kb. 1-2 hónaposak lehetnek, a nemüket nem tudtuk eldönteni. Ami viszont szemet szurt nekem, hogy az egyiknek a bal keze visszafelé hajlik, és állandóan bele akad a koronájába (vagy mi az). Remélem kinövi, azt olvastam képesek regenerálni a végtagjaikat. Előre is köszönöm a segitséget, ők lennének azok: Kép
Kép
Kép
Kép
Avatar
Maya
Adminisztrátor
Hozzászólások: 1054
Csatlakozott: 2012.03.18. 21:46
Milyen minőségben vagy a fórumon: Tenyésztő
Tartózkodási hely: Dány

Re: Cafty

Hozzászólás Szerző: Maya »

Cafty » Ma, 12:17 írta:Sziasztok, nemrég én is gazdája lettem 2 Axinak. Szeretném megmutatni őket, illetve megkérni titeket, hogy ha netán valami szokatlant véltek látni rajtuk akkor azt jelezzétek (sajnos még nagyon kezdő vagyok :c ). Szerintem kb. 1-2 hónaposak lehetnek....
Először is üdv a fórumon! :D